duminică, 8 noiembrie 2009

Lomografie (Sony Cybershot W290)


Din masina,
pe ceaţă.

5 comentarii:

  1. Doar placere. Doar lumină. Nicio regula. Un joc.

    RăspundețiȘtergere
  2. daca nu ar fi fost semnele de circulatie ar fi fost o fotografie monotona (in culori si elemente), cu ele insa, devine vesela, simpatica, cu sens... adica, mie-mi place, chiar foarte mult.
    ps - nu e ea f ok, avand in vedere ca pica foisorul pe spate, dar ctot imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa. Raluca Ioana Agasanu, grupa 101, http://ralucaagasanu.blogspot.com.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc!
    Nici macar nu m-am gandit ca ar putea starni vreo reactie apta sa determine un comentariu.
    Am folosit principiul point-and-shoot: am vazut, mi-a placut, am ochit, am tras.E mai mult un joc, in ideea -pe care mi-a transmis-o o persoana mult mai inteleapta decat mine- ca lumea se savureaza.
    Inca o data, multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  5. asta este intradevar o lomografie, nu incape nici un dubiu
    ce sa spun
    se vede frumos foisorul de foc noaptea

    RăspundețiȘtergere